söndag 25 oktober 2015

Så som i himlen ☆

Jaha då var det dags att ställa tillbaka klockan inatt. Dagar och veckor & månader rinner bara iväg. Det är inte långt kvar till jul & nyår. Vi har ju haft galet oförskämt fin fin höst. Det är ju så vackert ute & få se alla höstens härliga färger.
Senaste tiden har jag försökt bara att ta hand om min själ lite extra mycket & tror man behöver göra det ibland då & då lite extra. Att stanna upp och lyssna på kroppen. Lära sig konsten att förstå alla kroppens olika signaler. Lyssnar på " så som i himlen " med Danny Saucedo & jag älskar låten ♡ den betyder så mycket för mig. Tänka sig att en låt kan medföra en så mycket i både känslor som tanke. Befinner mig på jobbet & går av på morgonkvisten då alla ligger typ & sover. Idag ska jag inte göra så mycket mer än bara vila och mysa. Det är ju det söndagarna är till för att krypa ner i soffan till någon bra & spännande film.Var rädda om varandra ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar